A lemezen hallható hat kompozíció szinte mindegyike Dresch Mihály szerzeménye.
Akárcsak a korábbiakra, erre a Dresch Quartet lemezre is személyesség és a bensőségesség jellemző.
A hangzás, amely a magyar népzene és a jazz mozgó darabkáiból áll össze és nem, csak stílus, hanem zenei filozófia is. Dresch Mihály alkotótársai az album elkészítésében cimbalmon Lukács Miklós, bőgőn Hock Ernő, dobon pedig Baló István voltak.
"Nem tartja magát műfajteremtőnek, pedig nagyon is az: nincs még egy alkotó, aki így ötvözné az amerikai fekete jazz harmóniamozgását és improvizációs technikáját a magyar népdalkinccsel és lelkülettel, akinél e két egymástól távoli világ ennyire míves és természetes egységet alkotna. Aki tényleg ennyire hamisítatlan „magyar jazzt” játszana. Dresch Mihály számára az elmúlt harmincöt évben a zenélés persze mindig is személyes identitáskeresés volt, befelé élt, belülről építkezett, konokul, következetesen járta a maga útját, függetlenül attól, hogy az mennyire tűnt korszerűnek vagy sikeresnek." (Jávorszky Béla Szilárd)
1. Át a kőtengeren (M. Gizi Néni emlékére) / Dresch 10:53
2. Ereszkedő / Dresch 13:08
3. Futás Miska / Dresch 3:59
4. Kapu és kert / Dresch 9:33
5. Széki köszöntő / trad./arr., Dresch 6:52
6. Bizalom (Zsuzsinak ajánlom) / Dresch 6:27
Dresch Mihály - tenor és szoprán szaxofon, fuhun, ének/tenor and soprano sax, fuhun, vocals
Lukács Miklós - cimbalom/dulcimer
Hock Ernő - nagybőgő/double bass
Baló István - dob/drums (magyar készítésű Gustavito dobok/Gustavito drums made in Hungary)